Saturday, May 19, 2007

Blyger!!

Jag blir knasig på denna blogger!!! Jag blir fortfarande censurerad, den vill helt enkelt inte att jag har kontakt med mina vänner via kommentarsidorna. Enda sättet för mig att komma till att läsa dem är via inloggning och då kan jag fortfarande inte svara på kommentarerna.

Hur som helst, jag håller med dig. Jag är smått rädd för skipper. man ska inte skippa. De däringa programmen kan väl aldrig vara början på en hälsosam viktnedgång? Nej fram för leila. Och andra roliga kockar. Det hela handlar om en lust och en glädje till hälsosam mat.

Vad vi ska hitta på tillsammans? Ja du. JAg vill helst se att vi är på samma plats vid samma tidpunkt till att börja med. Mitt förslag är en fin picknick i någon väggren. Om jag så måste kidnappa er dit. Vill bara slå fast att jag inte har ett körkort så om ni inte vill bli snörade på pakethållaren så får ni se till att dyka upp. Och ja, jag skulle ju kunna röra på ar..let själv och möta upp. Men jag vill först se att ni iallafall befinner er inom en radie av 5 mil. Som mina fötter och händer ser ut för tillfället så minskar den däringa radien till bara några meter.

5 comments:

Anonymous said...

Du får stupp ne oss i näverkonten!

Anonymous said...

ja, en dum en o pellegnillot väntar på dig, Dunder!

Anonymous said...

hihi!!! Undrar vem som är vem...

Aidaho said...

jag är väl klumpen jag då. Fast jag vet inte vem jag helst vill höra skråla till havs i mitt öra.

Anonymous said...

ta blyger...bäst av oss två. om inte du gillar eilert pilarm då förstå, för då ska du välja mig.