Thursday, May 3, 2007

hallå världen.

Eftersom ingen vill prata med mig för tillfället använder jag nu detta forum för att kungöra att det är hög tid att skicka in kungörelser om min förträfflighet. I vilken skepnad spelar för tillfället ingen roll. Huvudsaken ni gör det nu eftersom vinden vänder/pannkakan landar/ piedestalen rämnar vilken sekund som helst.

Jag fick till Simseländet. På egen hand. Kundsupport hann inte svara i telefon. Det säger inget egentligen för det var en riktig csn-kö men med sämre organisatorikt upplägg. Man blev utkastad ur kön när man väntat mer än 10 minuter. Har ni också funderat på vem sjutton det är som ringer till all de där ställena samtidigt som du? Varför är det 10-20 minuters kö till en kundsupport för SIMS? Varför känner 178 personer för att ringa telefonbanken eller csn eller liknande i samma stund som jag?

I alla fall ringde jag i ett svagt ögonblick en gammal vän från hemstaden, men tillfället var inte det rätta - de skulle dricka kaffe med två andra vänner efter att ha ätit på Max - sedan skulle de fira födelsedag på en närliggande ölpub. Nä men varsegod fortsätt era liv. Gör det. annars kan förändringar även leda till hållplatsgnussande, det funkar det också.

No comments: