Wednesday, November 5, 2008

Läser tomten sms?

Sms 2008-11-05 07.53
"skit, glömde att föra över pengar igår. Sätter larm att göra det så fort jag kommer hem. Förlåt."

sms 2008-11-05 07.56
"jag drack upp all glögg så det är lugnt, det jämnar ut sig.."

Sms 2008-11-05 07.58
då säger jag så här: är du bakis och magsjuk av den obligatoriska pepparkaksförtäringen så får du faktiskt skylla dig själv.."


Den här veckan börjar ta rekord i att vara en skitvecka. Mången sådan har jag överlevt. Varför just en sketen sådan i början av november ska bli mitt fall övergår mitt förstånd. Om jag säger så här: till och med Marian Keyes retar gallfeber på mig. Då vet ni hur illa det är.

2 comments:

Bokomaten.. said...

Know the feelinge, tror den här veckan går till historien som en av de sämsta på länge.... TROTS att jag åt både pepparkakor och mögelost till glöggen igår!

Aidaho said...

åh, pepparkakor och mögelost. Och glögg! Vilket mys mitt i veckan. Sånt borde göra en mer vänligt inställd till veckan. Kanske vore nåt att köra på jobbet, helt enkelt! till lunchlåda. Med tillhörande tomteluva och värmeljus. Sen att man kanske måste sitta i någon liten kontorsskrubb för den rätta känslan spelar väl ingen roll. Man får ju vara ifred..