Saturday, November 1, 2008

gör man så här får man avslag på ansökan om fler dygnstimmar..

en mycket behaglig dag. Jag tog en välförtjänt sovmorgon, åt en stillsam frukost och kollade bloggar på morgonkvisten. Lyssnade även på P3 populär från i onsdags när Lisa, bokbloggaren på expressen gav litteraturhjälp till rådsökande. Jag måste lyssna på radion via datorn eftersom min kära, kära mobil endast får in de finska kanalerna här i katrineholm..de är fler än ni tror. Sen tog jag en behövlig promenad i solskenet, kan inte minnas senast jag såg solljuset så direkt. tog även med mig en bok för att kunna ta ren njutningskaffe i centrum, men det var som svårt eftersom det ändå var allhelgona, man stänger tidigt då!! Köpte med mig fil och flingor hem. Åt. Lade mig på sängen för att kolla tecknande flintstones från 50talet. Somnade. Vaknade nästintill 4 timmar senare...

Är alldeles groggy nu och vet egentligen inte vad jag ska hitta på. Har i min förvirring svept en kopp kaffe också. Jag lägger mig och läser.

No comments: