Friday, November 14, 2008

Snabb rapport.

Gert,

jag är försenad. det bästa du gör är att masa dig från flygplatsen. Jag uppskattar tanken men just nu är jag så mordiskt förbannad att jag inte kan lova din säkerhet. Det enda som är positivt är att jag har passerat mälaren, befinner mig äntligen på arlanda. Sist jag gick i skolan låg det ovanför stockholm. Om de nu inte har vänt på kartan sen jag lämnade skolan. Allt ovanför stockholm ser jag som norrland nu.

SJ, er ska jag ta hand om på måndag. Har ni riktig otur sammanfaller det med min PMS.

2 comments:

Bokomaten.. said...

Hmm... kommer du söder ut så är du välkommen till Lund! (och där råkade jag outa bostadsort:)

Aidaho said...

your secret is safe with me..;) jag tackar och säger, har du vägarna förbi norrland är du välkommen..hehe. här är allt nästgårds ;)