Sunday, March 11, 2007

6 sex om mig

Jag har grunnat hela helgen och det får bli dessa...

1. Likt tarmluddet sköjs jag vid blotta tanken vid att tugga på tyg, handdukar, bomull...blä.blä.
2. Gråter ofelbart varje gång jag ser extreme homemakeover.
3. Kan vid vissa tillfällen dregla i bokaffärer.
4. klappar mig på huvudet två gånger varje gång jag sätter på mig en mössa.
5. Hatar tanken på att stoppa in/ut fötter eller armar i mörka, okända utrymmen.
6. Kallsvettas när människor ställer matematiska frågor till mig och vill ha ett snabbt svar.

Nu finns det även att tillgå en blankett för avsägande av vänskap. Den går att beställa via min blogg och orsakskrav är borttaget.

2 comments:

Anonymous said...

*harkel* var det ändå inte BLYGER som hade bomullsproblem...?! ;-)

Aidaho said...

Inte i huvet hoppas jag verkligen! Inget jag har märkt av i så fall ;)