Tuesday, March 27, 2007

Vem är egentligen värst?


Jag vill först bara säga att jag är ett stort fan av både sagan om ringen och Vänner. Men det är nästan att jag blir lite trött på detta ständiga behov av att pressa konsumenter på pengar. För på hur många olika sätt kan man verkligen ge ut samma film/serie och folk kommer fortsätta handla..? Snart borde det bara vara kvar att klippa samman alla bortklippta scener och ge ut det. Visst, jag kan hålla med om att denna samlingsbox med ALLA avsnitt av vänner var verkligen ett intressant objekt. Men det finns ju redan en samlingsbox med ALLA avsnitt men då utan något extramaterial. Likt finns det även möjlighet att köpa de olika säsongerna separat i olika versioner, med eller utan extramaterial. Och jag ska inte ens börja räkna upp alla versioner det finns av sagan....

1 comment:

Anonymous said...

Konsumismen är ett faktum och Hollywood tjänar på det. Surt.