Saturday, March 17, 2007

Att inte ha kontroll

Härmed vill jag be om ursäkt till mina kära vänner för mitt beteende under det gångna dygnet. Veckan hade ju inte varit den bästa och så när kvällen för vår personalfest kom så var min toleransnivå ganska låg. Jag for in i dimman ganska rejält, vilket inte händer mig annars. Är det något jag har svårt för är att tappa kontrollen i alkoholsammanhang. Sen att göra det i gemenskap med arbetskamrater gör det inte bättre. Det går inte att supa bort problem för dagen efter så är de tillbaka i fördubblad styrka med en rejäl baksmälla till på köpet. Min dåliga vana att proppa munnen full med snus gör även att läppen är ganska öm idag.

Inga skandaler vilket jag tackar för, jag är för tråkig för att kunna komma på något att ställa till med. Däremot har väl munnen gått som tågvisselpipor i tunnelsken.

Idag har jag fått sjava runt i affärer med skrutt som skulle kolla på skor och kläder. Jag tycker inte synd om mig själv för det är mitt egna dåliga beteende som satt min hälsonivå idag. Jag är bara irriterad över min egen dumhet och förmodar att jag ska tänka över detta länge och väl. Jag tycker inte att jag har råd att vara så dum.

No comments: