Wednesday, March 28, 2007

freakin' pajas

pajas. Det är mitt andra namn. Jag har idag fått be om ursäkt till kund, kollega och en och annan avdelningschef. Efter att ha jagat runt dem hela förmiddagen så slog det mig under eftermiddagen att allt var mitt fel...Tro mig, detta får jag äta upp. Som tur var förlängde min chef mitt kontrakt igår. För det kan han väl inte ändra på, eller? Jag vet, under bättre stunder, att man inte ska sammankoppla prestationer med personlighet - men just nu så gör jag undantag för denna regel. Har fullt upp med att banka pannan i väggen. Pajas.

Försökte av misstag att logga in på bloggen med namnet pajas. Blogger påstod att det inte fanns någon medlem med detta namn. Det är frågan, blogger, det är frågan. Var inte så säker.

Åt idag lunch i stans högst belägna restaurang. Inte mitt val att fara upp där, de påstod att utsikten var mycket vacker och det tror jag säkert. Annars var väggen och tapetstrukturen mycket intressant. Konstigt att man kan äta när man lämnat magen flera meter ner på marken.

Nu måste jag få höra Snow Patrol. Funkade nästan med I remember Love. Annars tänker jag inte fara på jobbet imorgon. Det är väl inte för mycket begärt. Naomi Campbell (tror jag) ska ha miljoner för att kliva upp ur sängen. Jag vill höra en låt. Man måste ha perspektiv. Förutom när man är en pajas.

2 comments:

Anonymous said...

Kram!

Anonymous said...

Ja, jag ska också börja kräva några miljoner för att gå ur sängen om mornarna...eller tja...ro hit med en hundring, det funkar det med. Jag är inte SÅ kinkig.