Tuesday, March 13, 2007

jag är inte här

nej men hur gick det här till?

jag skulle ju hålla mig borta härifrån. Fast jag låg och stirrade i taket och insåg att det var lika ansträngande som att skriva ett inlägg. Så mycket krävs det när jag häver ur mig gnäll inlägg...
Som tur var kurerades jag väldigt bra när tarmluddet ryckte i humorspaken eller snurrade på humorratten..? Beroende på läggning? Vi har nu lagt upp stora planer inför tarmluddets, blygers och min egen framtid. Det hela började med tarmluddets fundering kring lokförares höga löner. Sedan började brainstorming. Visst är det underbart med människor som kan få hjärnan att spraka? Värre är det med sådan som får hjärnan att brinna, men de behöver vi ju inte ta upp här.

I allafall ska jag nu skaka fram pengar för att köpa ett tåg till oss tre, sedan ska vi börja med olika utbildningar. Det är egentligen bara blyger som kan följa sin bana, en del hittar rätt utan att man behöver lägga sig i..;)

2 comments:

Anonymous said...

haha! Undrar ganska mycket vad ni har kommit fram till.... ;-)

Anonymous said...

men du...du ska hålla dig borta från dumburken. men å andra sidan så byter du ju datorn mot några virrar ute i byn bortom lagen...jisses...några eh...mysko sms har jag fått också. Mer utförligt om detta går att läsa på min blogg.